Lapkričio 26 d. mūsų centre buvo organizuota konsultacija su Kauno pedagoginės psicholiginės tarnybos direktore Gita Žukovskiene. Susitikime dalyvavusiems bendrojo ugdymo dalykų mokytojams, švietimo pagalbos specialistams, Vaiko gerovės komisijos nariams buvo pristatyti Mokinio specialiųjų ugdymosi poreikių vertinimo, ugdymo pritaikymo ir reikalingos švietimo pagalbos skyrimo tvarkos pokyčiai.
Pagal galiojančia tvarką, mokymo įstaigose gali būti atliekamas pirminis mokinio ugdymo pagalbos poreikio vertinimas, jį atlieka vaiko gerovės komisija, o direktorė skiria švietimo pagalbą. Jei metų bėgyje po paskutinio mokinio ugdymo poreikių vertinimo pasikeitė mokinio mokymosi pasiekimų raida, sveikatos būklė ir dėl to pasikeitė mokinio gebėjimai ugdytis ar (ir) švietimo pagalbos poreikiai, gali būti atliekamas pakartotinis vertinimas.
Konsultacijos metu, aptarusi pasikeitusius dokumentus, pristačiusi svarbias dokumentų formas bei pateikusi specifinių pavyzdžių, G. Žukovskienė atkreipė dėmesį į laiku pastebėtų mokinių ugdymosi pagalbos poreikių svarbą ir itin svarbų sėkmingos pagalbos teikimo aspektą – mokytojų, mokinių tėvų ir specialistų bendradarbiavimą.